Alo 170 SGK İletişim Merkezi sorumlu yönetim anlayışının gereği olarak, Kurumumuz hizmetleri ve Sosyal Güvenlik sisteminin işleyişi ile ilgili, sizlerden gelecek her türlü soru, sorun, eleştiri, öneri, ihbar ve talebi alarak, geri bildirim sağlamak; sorunları etkin, hızlı bir biçimde çözmek, vatandaşlarımıza sağlıklı, güvenli, kaliteli hizmet vermek amacıyla kurulmuştur.
Alo 170 SGK İletişim Merkezi ile
• Hizmet alanların gereksinimlerini belirlemek,
• Bu gereksinimlerin iyi karşılanıp karşılanmadığını anlamak,
• Vatandaşın Memnuniyet derecesini ölçmek,
• Sorulara hızlı ve doğru cevap vermek, ve sorunları çözmek,
• Kayıt Dışı İstihdamı önlemek, kayıp ve kaçakların üstüne giderek, kaynak yaratmak,
• Günün değişen koşullarına göre uygun hizmet alternatifleri sunulacaktır.
Neden İletişim Merkezi?• Hızlı, kesintisiz, hizmet alanların ihtiyaç duyduğu her an sağlıklı iletişime hazır olmak;
• Bilgilendirmeyi hızlı ve en başarılı yöntem ile yapmak;
• Zaman ve kaynakları etkin kullanmak;
• Vatandaşı Sosyal Güvenlik ile ilgili konularda bilgilendirmek;
• Hizmet alanların alışkanlıklarını takip etmek;
• Hizmet alanların veri tabanı bilgilerini Güncel olarak yönetmek,
• Çeşitli kanallardan gelen bilgileri birbiri ile entegre olarak izleyebilmek;
mümkün olacaktır.
günümüzün en önemli sorunlarından biri olan kayıtdışı istihdam yani sigortasız işçi çalıştırma ihbarları için alo 170 i kullanabilirsiniz.bu servis ücretsizdir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder